ALGEMEEN

Wanneer vindt de Scoutfair plaats?
Voor de volgende editie van Scoutfair vindt plaats in 2025.

Wat zijn de entreekosten voor Scoutfair?
De entree voor de Scoutfair is GRATIS.

Is de Scoutfair toegankelijk voor mindervaliden?
Vrijwel het gehele terrein (binnen als buiten) is toegankelijk voor rolstoelen. Het grasveld achter, waar de activiteiten plaats vinden, is niet geheel egaal maar wel toegankelijk voor rolstoelen.
Let op! Bij veel regenval kan het grasveld drassig zijn.

Mijn zoon/dochter heeft interesse in scouting, met wie moet ik in contact komen?
Leuk dat er interesse is in scouting. Voor meer informatie over scouting en onze vereniging verwijzen wij je door naar de groepssite: www.scoutingouderkerk.nl of stuur een mailtje naar info@scoutingouderkerk.nl of neem telefonisch contact op(tel. 0180-682932).

ROMMELMARKT

Vanaf wanneer kan ik spullen afleveren voor de rommelmarkt?
Je kunt vanaf 7 april spullen afleveren voor de rommelmarkt.

Op welke dagen kan ik spullen inleveren voor de rommelmarkt?
Er zijn elke vrijdagavond en zaterdag overdag mensen aanwezig om de spullen in ontvangst te nemen. Komen deze dagen niet uit? We zijn bereikbaar via scoutfair@scoutingouderkerk.nl, de Facebookpagina van Scoutfair of telefonisch op vrijdag (19:00-22:00) en op zaterdag (10:00-18:00) via 0180-682932.

Welke spullen nemen jullie wel en niet aan voor de rommelmarkt?
Omdat wij wat beperkt zijn wat betreft opslagruimte kunnen we groot meubilair niet aannemen. Ook kleding nemen we niet aan. Verder is eigenlijk alles welkom. Boeken, spelletjes, puzzels, keukengerei, elektronica, enz. Bij twijfel kun je altijd contact opnemen.
Kan ik ook een kraam voor de verkoop van eigen rommelmarkt spullen huren?
Nee, dit is niet mogelijk. We houden het graag overzichtelijk met de eigen rommelmarkt in het clubhuis.

FAIR

Wat zijn de kosten voor kraamhuur?
De prijs voor een kraam op Scoutfair 2023 is €27,50.
De prijs voor een dubbele kraam is €50,-

Hoe groot is een kraam?
Een enkele kraam op de Scoutfair is 2 meter breed. Een dubbele kraam is 4 meter breed.

Rad van Avontuur

Welke prijzen zijn er te winnen met het Rad van Avontuur?
De te winnen prijzen zullen, zodra bekend, op deze website vermeld worden. Op de pagina Rad van Avontuur kun je binnenkort al wel zien welke sponsoren het rad mogelijk maken.

Wanneer vindt het Rad van Avontuur plaats?
Het Rad van Avontuur zal gespeeld worden in verschillende rondes verspreid over de gehele dag. De exacte tijden zijn nog niet bekend, zodra dit bekend is zal dit op deze website vermeld worden.

Modeshow

Hoe laat wordt de modeshow gehouden?
De modeshow vindt plaats om 12:00 op het plein achter ons clubhuis.