Rommelmarkt

In het clubhuis is tijdens de Scoutfair een grote rommelmarkt met een zeer breed assortiment. Van boeken tot kinderkleding en van kopjes tot audioapparatuur. Alles netjes uitgestald op tafels.

Heb je spullen voor de rommelmarkt? Vanaf april kun je deze op vrijdagavond en zaterdag afleveren op ons clubhuis aan de Sportlaan in Ouderkerk a/d IJssel

Breng je het liever op een ander moment of ben je niet in de gelegenheid het te brengen? Neem dan contact op via scoutfair@scoutingouderkerk.nl of telefonisch: 0180 682932 (vr 19:00 tot 21:00, za 10:00 tot 18:00)

Spullen die we niet aannemen:

-(groot) meubilair
-kleding

Alle spullen die na afloop overblijven proberen we zoveel als mogelijk een nieuwe bestemming te geven. Weet je een goede bestemming voor de overgebleven rommelmarkt spullen? Neem gerust contact op, ook opkopers zijn welkom, want weggooien vinden wij maar niks.